🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نان

(ثبت: 219114) دی 23, 1398 

 

💢 #نان:
– به کودکان زباله گرد:

به دنبال نان ته مانده ایست
که جامانده بود
در سفره ی نان دیگران

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      دی 25, 1398

      درودها

      🌹🌷سپاس از حضورتان🌹🌷شادکام باشید

  2. سلام و درود

    استاد فلاحی ارجمند

    کفران نعمتی که سفره یِ نان دیگران می شود…

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌸🌸🌸

    شکر ایزد مانده ته نان سفره ای
    می شود روزی برای عدّه ای

    سفره ای رنگینِ خلقی ای رها
    سیر هان یک عدّه ای از بنده ای

    ولی اله بایبوردی

    23 / 10 / 1398

    🌺🌺🌸🌷🌸🌺🌺

    • سعید فلاحی

      دی 25, 1398

      درودها استاد گرام
      ❤️🌹🌷🌺🌸شادکام باشید

  3. مينا امينی

    دی 23, 1398

    💐💐💐

    • سعید فلاحی

      دی 25, 1398

      سپاستان مهربانو
      🌹🌷🌺🌸شادکام باشید🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا