🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نایاب ترین

(ثبت: 1113) فروردین 11, 1395 
نایاب ترین

از روح خودش تازه دمیده است به تو جان

نایاب ترین زن شده اسطوره ی انسان
در کل جهان نیست کسی با تو برابر
زیبایی تو خیره کننده است به قرآن
عفت نظری

نقدها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 12, 1395

    با سلام و درود

    رباعی زیبایی ست  و زیبایی آن دو چندان  شده است که  در مدح بانوی دو عالم  حضرت فاطمه ی زهرا  سروده شده است.

    در مصرع پایانی  "به قرآن"  دارای ایهام زیبایی ست  که  به لحاظ فنی  ارزش  شعر را بالا برده است.

    در پناه خدا شاد زی…………………………………………………………….

  2. عفت نظری

    فروردین 17, 1395

    سلام و ادب ممنونم از اساتید گرانقدر و مهربان و دوستان عزیز لطف دارید 

نظرها
  1. دینا پاکزاد

    فروردین 12, 1395

    سلام خانوم

    خیلی عالی.مرحبا….

  2. حمیدرضا نادری

    فروردین 12, 1395

    سلام خانم نظری

    رباعی شما زیباست

  3. علی معززی

    فروردین 13, 1395

    درود

    بسیار عالی

  4. نگار حسن زاده

    فروردین 14, 1395

    سلام نازنین دلم

    خیلی خیلی خیلی زیبا بود

    موفق باشی عزیزم

    • عفت نظری

      فروردین 17, 1395

      سلام نگار جانم ممنون آبجی خوبم لطف داری

  5. سوگند صفا

    فروردین 14, 1395

    سلاااااام عزیز دل

    کم پیدایی

    قلم به این زیبایی داشته باشی 

    و دیر دیر بیای سایت؟؟؟

    زیبایی تو خیره کننده ست به قرآن…….

    افرین…

    مرحبا

    برقرار باشی

    یاحق

    • عفت نظری

      فروردین 17, 1395

      سلام عزیزم شرمنده دیر به دیر میام مشکل نت داریم یه چند وقته 

      ممنون  

  6. سیدعلی مجیدی

    بهمن 25, 1395

    زیبا بود و زیبا و زیبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا