🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ندارد افتخاری هان خراب آباد دنیایی

(ثبت: 217126) آذر 12, 1398 

سرشکی ریزد از رخ ، نازنینی ، نازنین دلبر
جریحه دار احساسش ببینی همچو گل پرپر

پریشان حال دیدم خار را پهلوی گلهایی
جدا از بوته گلهایی زمین افتاده بی پیکر

به امیدی ، نظر انداختش بر آسمانی هان
کسی آید به امدادش گلی را گیردش در بر

ندارد افتخاری هان خراب آباد دنیایی
جدا از هر تعلق دنیوی ، همراه با رهبر

ز وادی ها گذر جانا ، که حتّی عابر از دنیا
رها از هر سیاهی سمت نوری مهر پر انور

بشر خاکی ، چرا کاری کند آرد پشیمانی
که از چشمان بارانی تراوش دُرِّ پر گوهر

صدف واری ، ولی را گوهری بخشی ز بارانی
درون بحری طلب آن قطره باران را بهایی تر

ولی اله بایبوردی

07 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    آذر 12, 1398

    بشر خاکی ، چرا کاری کند آرد پشیمانی
    برای من همین قدر کافی و آموزنده بود که چرا ….؟
    بسیار سپاس از شما…
    درود بر شما

  2. سلام

    استاد جلالی ارجمند

    سپاس از نگاه ارزشمندتان

    در پناه حق

    🌈🌈🌸🌸🌸🌈🌈

  3. علی معصومی

    آذر 12, 1398

    درود و ارادت
    جناب بایبوردی نازنین

    👏🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌷🌸👏
    شادکام باشید

    • سلام

      استاد معصومی گرامی

      سپاس از حضورتان

      ممنون

      🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

  4. درود ها استاد
    بسیار زیبا و دلنشین سرود ه اید
    سربلند باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام

      استاد ارجمند جناب دهنوی عزیز

      سپاس از همراهی تان

      در پناه ایزد …

      🌈🌈🌸🌸🌸🌈🌈

  5. سپیده طالبی

    آذر 13, 1398

    زیباست و تامل برانگیز

    درودها جناب استاد گرامی🌺

    • سلام

      سرکار خانم طالبی

      ممنون از دیدگاه ارزشمندتان

      سپاس

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا