🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ندارمت…

(ثبت: 469) دی 10, 1394 

دوست دارم کودکی باشم بیسواد..

عاجز از نوشتن

نوشتنِ دوستت دارم..

دوست دارم

 مترسکی باشم که فهم نفهمیدن دارد

که نباید دلبسته پرندگان مهاجر شود

اما 

باز هم…

دوست دارم 

خودم را بکشم پای چوبه دار…به جرم شاعری…

دوست دارم 

خودم بگذارم و بروم…انقدر بروم که راه بازگشتی نباشد

و حتی ..

دوست دارم بوی پیراهن مشکی ات را..که با موی بلندِ سیاهم ست میکردی

اما عزیز دلم..

.بین خودمان باشد

من هر چیزی که دوست دارم را ندارم..

درست مثل “تو”????

#سوگندصفا

@soogandsafa

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):