🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نظرت

(ثبت: 256230) بهمن 24, 1401 

 

تا بیُفتَد نظرت هر نظر اَندر نظرم
از لبِ بوم نظر بازیِ تو من نَپَرم

تو بزن بر نظرم با نظرت چشم نظر
به فدای قد رعنای تو گردم قَمَرَم

گر بیُفتَد نظرم هر نظر اَندر نظرت
قعر دریای نگاهت تا اَبد غوطه وَرم

نظرت دُرّ گران است و دلم همچو صدف
خشتِ اوّل شو و تا اوج ثُریّا بِبَرم

یک نظر گر که بگردد نظرت از نظرم
همهٔ عمر در اَندوه و شکست و ضررم

لعن و نفرین به جهانی که نباشد نظرت
مرگ بر هر چه که بعدِ تو ببیند نظرم

چو بیُفتَد نظری جز نظرم بر نظرت
تیغ بَر می کشم آن سو نظر را بِدَرَم

بِدَرَم دیدهٔ آنکس که کُنَد بر تو نظر
تا نفس می کشد او در تب و تاب و خطرم

چو بیُفتَد نظرت بر نظری جز نظرم
گر چه بی عشق تو چون مُرغک بی بال و پرم

با همه محنت و درد و غم و بیچارگی ام
از گذرگاه تو چون رهگذران می گذرم

 

بابک حادثه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 24, 1401

    سلام بابک جان

    چه قدر زیبا
    و بسیار متفاوت

    لذت بردم از این کار بدیع شما

    در پناه خدا شاد زی 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • علی احمدی

      بهمن 26, 1401

      دست بوسم استاد عزیزم منت نهادین بر حقیر مهرتان افزون باد

      🌺🌺🌺🌺

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 24, 1401

    سلام و درود تان

    • علی احمدی

      بهمن 26, 1401

      عرض ادب استاد رضاپور نازنین محبت دارین و درودتان باد

      🌹🌹🌹🌹

  3. غلامحسین جمعی

    بهمن 24, 1401

    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته و بزرگوارم

    دستمریزاد عزیز زیباست و هنرمندانه

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • علی احمدی

      بهمن 26, 1401

      بنده نوازی می فرمایید جناب استاد جمعی والامقام

      🌷🌷🌷🌷

  4. مهدی سیدحسینی

    بهمن 26, 1401

    درود بر شما
    با آرزوی توفیق الهی 🌹🌹

    • علی احمدی

      اسفند 10, 1401

      🌺🌺🌺🌺

      سپاس از حضور ثمین شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا