🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نفر

(ثبت: 246201) اسفند 24, 1400 

 

من یک نفر نیستم
تو با من چند نفری؟
جنگ خاتمه یافت
شعر من شهید نشد
چشم هایت جزءِ غنایم بود؟
حیف شد، تابوتِ قلم مشکی نیست

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا