🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نفرین

(ثبت: 254837) دی 21, 1401 

 

اگر با هزار دست گشوده
آسمان بارور شود
و هزاران ابر با مبادرت زایمان کنند
تا این سرزمین نفرین شده بچه بدهد
باز هم زمینی سرِ کار است
برای گور شدن …

 

۱۴۰۱/۱۰/۲۰

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 21, 1401

    ینی باید نومید شد ؟

    در نومیدی بسی امید ست

    پایان شب سیه سپید ست

    درود بر شما بانو اکرمی گرانقدر

    زیبا سرودید

    💐🙏👏👏👏👏🌹

    • فائزه اکرمی

      بهمن 1, 1401

      درود بر شما
      گاهی قلم هم به بیراهه می رود☺
      سپاسگزارم🙏

  2. سلام و درود
    امید و مهر

  3. سیاوش آزاد

    دی 24, 1401

    سلام تولدتان مبارک

    • فائزه اکرمی

      بهمن 1, 1401

      درود تولدم الان نیست که
      باز هم ممنون

  4. فاضله هاشمی

    دی 28, 1401

    درود بسیار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا