🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نفس ۲

(ثبت: 226473) اردیبهشت 19, 1399 
نفس ۲

 

تو!
بیشترین حسّ منی
سر آمد سبز دیدنی!
تری و طراوت هر چمنی
به هرشاخی در رقص یاسمنی
اصلا
نقطه عطف
اردیبهشت بویای بودنی
ای گل
تو
رز رویان روزان منی
نفس!
سر بکش!
به پنجره ی تنهایی
سر بکش!

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    اردیبهشت 20, 1399

    زیبا بود و حسی لطیف داشت و اثر گذار … درود بر شما

  2. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 20, 1399

    با سلام و درود خدمت شما
    طاعات و عبادات مقبول درگاه الهی
    بسیار زیبا
    🌹🌹🌹🌹

  3. مینا یارعلی زاده

    اردیبهشت 20, 1399

    درود برجناب استاد رشنو گران ارج
    شعر زیبای دیگری خواندم از قلم استوارتان
    اردیبهشتی باشید و پایدار به مهر
    👏👏👏🙏💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا