🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقره ی مهتاب

(ثبت: 212154) تیر 29, 1398 

امشب ای ماه بتاب
بر دلم آرام بتاب
بر منِ غمزده‌یِ مستِ خرابات ، بتاب

باز شب آمد و با ثانیه‌ها می‌سوزم
بر شرار نفسم شهره‌یِ شب تاب ، بتاب

ای که با افسونت
آبِ رخشان به رگِ رود غزلخوان شده و
شاخه‌یِ سبزِ درختان همه سیمینه شدند

اینچنین بر غزلم نقره‌یِ مهتاب ، بتاب

ای چراغ دل عُشّاق به شبهای دراز
پرتوتْ ریسه‌یِ جشنِ شبِ وصلِ یاران

بر من گم‌شده‌یِ شامِ فراق
نرم و پیوسته بر این خسته‌یِ بی‌تاب ، بتاب

ماهِ من
آتشی از دشت دلم شعله زَدست
باورم نیست کزین شعله چنین می‌سوزم
شده‌ام مست تمنّای بهار

شاهدِ مشعله‌یِ این دلِ زار
بازتابِ غمِ «ایمانِ» خراب
تا سحر بر عطشم ماهِ جهانتاب ، بتاب

 

 

 

 

نقدها
  1. طارق خراسانی

    تیر 29, 1398

    تا سحر بر عطشم ماهِ جهانتاب ، بتاب

    ❤️👌👌👌👌❤️

    ای جاااان

    فدای تو طارق

    سلام ایمان جان

    شعرهایت خواندنی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • استاد نازنینم جناب طارق عزیز

      فدای محبت و صفای دل شما

      ارادتمندم و سلامتیتون را آرزومندم

      🌷🌷🌷🌷

نظرها 10 
  1. علی معصومی

    تیر 29, 1398

    🌿🌿🌿🌿👏شادکام باشید

  2. مسیحا یاری

    تیر 29, 1398

    ای دوست به راه دوست جان باید داد .در راه محبت امتحان باید داد

    زیبا و روان نگاشتین احسنت

  3. سلام حضرت ایمان عزیز

    درودتان باد بزرگوار

    برخیز و گذار آن قدمت در نور

    برخیز و بیا بردل دلداده بتاب

    خداوند عشق یارتان باد

    💐💐💐💐💐💐💐💐💐

  4. فائزه ناظر

    تیر 29, 1398

    درودتان باد
    خیلی زیبا یود🌺🌸🌺

  5. درود عزیز ارجمند
    بسیار زیباست
    حق نگهدار 🌿🌺🌺🌺🌺🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا