🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نماز شکر

(ثبت: 265690) آبان 28, 1402 

 

ما بنده ی ربِّ مهربانیم
برخیز نمازِ مهر خوانیم

پیشانی ما نشان ندارد
در منزلِ عشق، بی نشانیم‌

هر صبح، بهارِ تازه ی ماست
صد شُکر، بهارِ بی خزانیم

ما جنگ‌ برای نان نداریم
دور از غمِ آب و‌ فکرِ نانیم‌

دنیای طمع‌ به کارِ جنگ‌ است
ما آتشِ آن فرو نشانیم

با هر رَکعت نماز، در جان
بذرِ گلِ عشق می فشانیم

صبح است هوا لطیف و‌جانبخش
برخیز نمازِ شُکر خوانیم

 

بداهه ی سحری
27 آبان 1402
پ. ن
دوست دوران تحصیلی ام قبل از اذان صبح برایم آیات الهی مبنی بر اقامه نماز را ارسال می کند و بنده هم گاهی برای ایشان شعری سروده و ارسال می کنم که این اثر یکی از آنهاست.

 

 

نظرها 14 
  1. طیبّ الله انفاسکم…..ملتمس ادعیه ی زاکیه از انفاس قدسیه ی استاد طارق خراسانی عزیزم.
    🌸🌸🌸🌸🌸🌸

    • طارق خراسانی

      آبان 28, 1402

      سلام و‌ درود بر استاد گرانقدرم

      با سپاس از مهر نگاهتان

      در پناه خدا🌹

  2. هزاران درودتان باد ارجمند و گرانمایه زنده و پاینده باشید استاد عزیز جناب آقای خراسانی

    • طارق خراسانی

      آبان 28, 1402

      سلام و‌درودها بر استاد عزیز جناب خانمحمدی گرامی

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌹

  3. برهان جاوید

    آبان 28, 1402

    درود استاد طارق گرامی
    بسیار زیبا و پر احساس
    همواره سلامت و پیروز باشید
    🌺🌺🌺
    👏👏👏
    ❤️❤️❤️

    • طارق خراسانی

      آبان 28, 1402

      سلام و بس درود بر برهان نازنینم
      ادیب گرانمایه ی گرانمهر

      سپاس از نگاه پر مهرتان

      در پناه خدا🌹

  4. طلعت خیاط پیشه

    آبان 28, 1402

    استاد طارق ارجمند
    هیچ دارویی به شفا بخشی شکر گزاری نیست.
    در پناه عشق خدا زندگی زیباست
    👏🌺🌸💐🌿🍃

    • طارق خراسانی

      آبان 28, 1402

      سلام و‌ درود بر طلعت نور
      گرانمایه شاعر پاک

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌹

  5. مهدی سیدحسینی

    آبان 28, 1402

    درود استاد
    با آرزوی سلامتی و توفیق الهی در پناه حضرت حق 🌹🌹

    • طارق خراسانی

      آبان 28, 1402

      سلام و درود بر جناب استاد حسینی عزیز

      سپاس از نگاه پر مهر و حضور گرمتان

      در پناه خدا 🌹

  6. معین حجت

    آبان 29, 1402

    درود و عرض ادب …
    التماس دعا استاد طارق بزرگوار👏👏👏💐💐💐

    • طارق خراسانی

      آبان 29, 1402

      سلام و بس درود بر حضرت دوست

      همیشه دعاگوی عزیزان پاک بوده و خواهم بود

      سپاس از مهر حضورتان 🌹

  7. غلامحسین جمعی

    آبان 29, 1402

    درودو وسپاس بر استاد بزرگوار و فرهیخته ام چناب خراسانی

    دستمریزاد زیبا و ارزشمند است بزرگوار

    برایتان بهترین هارا آرزو دارم

    🙏🙏🙏🙏

  8. سجاد پورخدایار

    آبان 30, 1402

    ساده،روان و عام پسند،خسته نباشید استاد👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا