🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نمود خوبی ها

(ثبت: 239399) خرداد 8, 1400 

نمود خوبی ها

تویی ترانه ی شعر و سرود خوبی ها
تویی بهانه ی بود و نبود خوبی ها

برای مجلس دل های عاشقان وصال
تویی فسانه ی گفت و شنود خوبی ها

بجان غنچه نرگس که باغ و بستان را
تویی نشانه ی یاس کبود خوبی ها

بیا که مرغ دلم بی قرار روی تو شد
به دانه دانه ی ذکر و سجود خوبی ها

بگو چگونه بگیرم سراغ شهر ت را
به آب شانه حد و حدود خوبی ها

بهار می رسد و روزگار خواهد دید
ز هر جوانه ی رنگ و نمود خوبی ها

به فصل لاله و ریحان و سبزه و باران
تویی خزانه ی شهد شهود خوبی ها

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. کبری محمدی

    خرداد 8, 1400

    برای مجلس دل های عاشقان وصال
    تویی فسانه ی گفت و شنود خوبی ها
    بجان غنچه نرگس که باغ و بستان را
    تویی نشانه ی یاس کبود خوبی ها🌹👏👏🌹

    غزلی زیبا و دوست داشتنی در انتظار فرج
    از خواندش لذت بردم
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    🌺🌿اللهم عجل لولیک الفرج🌺🌿

  2. نسرین حسینی

    خرداد 11, 1400

    زیبا بود ودوست داشتنی

    درودها برشما جناب معصومی خوشنگار

    قلمتون مانا
    🌺🍃🌺🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا