🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نمی‌فهمد…

(ثبت: 231250) شهریور 12, 1399 
نمی‌فهمد…

 

وقتی دل ویران را ویرانه نمی فهمد
آشوب دل ما را هر شانه نمی فهمد

معشوقه خبر دارد از حال دل عاشق؟
آنجا که مرا حتی هم خانه نمی فهمد

بی بال و پری تنها دل سوخته از عشقم
این سوختن ما را پروانه نمی فهمد

سرمستی مینای چشمان خمارت را
هر ساقی و هر مست میخانه نمی فهمد

تا دوست تویی یارا، دشمن به چه کار آید
این غربت و خواری را بیگانه نمی فهمد

عاشق نشوم دیگر حالا که در این دنیا
مجنون شدن ما را دیوانه نمی فهمد

بهاره کیانی

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 12, 1399

    با سلام و درود خدمت شما خانم کیانی
    بسیار زیبا
    🌹🌹🌹🌹
    سرمستی مینای چشمان خمارت را
    هر ساقی و هر مست میخانه نمی فهمد
    🌹🌹🌹🌹

  2. جواد مهدی پور

    شهریور 12, 1399

    سلام

    چقدر زیبا و دل انگیز سرودید

    لذت بردم

    زنده باشید به مهر

    درود ها بانو کیانی گرامی💐

  3. شهریور 23, 1399

    تا دوست تویی یارا
    دشمن به چه کار آید
    .
    😭👏👏👏👌👌

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا