🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نهال

(ثبت: 251225) شهریور 24, 1401 

باوکه‌م ئه‌ور بوو و دایکه‌م واران
منیش مشته‌له داریکی له له‌یلان
یه‌کجار پاراو نبوم له ئه‌وان

◇ برگردان فارسی:

پدرم ابر بود و مادرم باران
من هم نهالی کوچک در بیابان
که هرگز سیراب نشدم از آنها…

#زانا_کوردستانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 24, 1401

    سلام و درود

    جان های شان شاد
    کوتاهی به بزرگی دو کهکشان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌❤️🌹🌿

  2. فریبا نوری

    شهریور 24, 1401

    درودها جناب فلاحی گرانقدر 🌷🌷🌷

  3. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 24, 1401

    احسنت جناب فلاحی ارجمند
    قلمتان سر سبز

    🌺🌺👏👏🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا