🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نهنگ

(ثبت: 219117) دی 27, 1398 

 

💢 #نهنگ:

نهنگ به گل نشست
عشق دریا
ساحل نشین کرد
نهنگ را

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63
سپکوسرای میخانه
کانال شعرهای سپکو(سپید کوتاه) سعید فلاحی(زانا کوردستانی)
https://t.me/sepkomikhaneh

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عشق دریا
    ساحل نشین کرد
    نهنگ را

    سلام و درود

    استاد فلاحی ارجمند

    دلنمیراد

    تقدیمی : 🌷

    گِل نشین گشت آن نهنگی جان من
    عشق بحری داشت برّی با چه فن

    کور مادر زاد را یاد آوری
    همچو بینا زندگی در انجمن

    ولی اله بایبوردی

    27 / 10 / 1398

    🌸🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸🌸

    • سعید فلاحی

      دی 30, 1398

      درودتان
      🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸در پناه خدا

  2. زیباست🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا