🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نوروز شد اول فرودین

(ثبت: 257283) اسفند 24, 1401 

 

که نوروز شد اول فرودین
بشد نو گیتی و این زمین
همی مردم هفت سین افشاندند
که اوستا و مینوی خرد خواندند
بدور باد ددی و دروغ
که آید سال نو پر فروغ
شد بهار بر سردی اهریمن پیروز
که از آن پس ورا خواندند نوروز
روند پیراسته مردم پارسیان
به دیدار پیران و فرهیختگان
ز شادی مردم شاد است کردگار
که نوروز ز جمشید ماند یادگار

ک.آرش

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 24, 1401

    نو روز مبارک💐🌿
    💐🌿💐🌺🌺

  2. محمدعلی رضاپور

    اسفند 24, 1401

    سلام و درود
    نوروزتان پیروز

  3. طارق خراسانی

    اسفند 25, 1401

    سلام.

    ایام به شادی باد خصوصا نوروز

    در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱

  4. امیر عباس امن زاده

    اسفند 28, 1401

    سلام
    مرحبا بر شما
    نوروز بر شما مبارک باد 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا