🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نوسان هستی

(ثبت: 260629) خرداد 16, 1402 

شب
در آخرین مرحله ی زایش
هنوز درد می کشد
و صبح؛
می گرید!
بی واهمه، با صورتی کبود
در نوسان هستی
در حالی که بند نافش
در دستان موج؛ اقیانوس بودن را درمی نوردد
و سکوت
سرشار از امتداد باورهای تکراری
به تماشای شب نشسته…

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 16, 1402

    خدا قوت
    سلام و درود

  2. غلامحسین جمعی

    خرداد 17, 1402

    درود و سپاس بزرگوار زیباست🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا