🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاه صفر

(ثبت: 232544) مهر 23, 1399 

 

مرا ندیده گرفتی و رد شدی افسوس
نماد هر چه نمودار بد شدی افسوس

نگاه صفر، به ما کردی و نوشتی هیچ
به همت دو عدد صفر، صد شدی افسوس

اشاره ای ننمودی، که کیستی و چه ای
بدون هیچ نمودی عدد شدی ؟ افسوس

گذشت عهد قدیم و نماند ساده گلیم
نمای قالی ترکی نمد شدی افسوس

ستاره در نظر آیی و کرم شب تابی
بدون چشم مسلح رصد شدی افسوس

تو خط زدی به گزینش گزیده های مرا
نبودی آنچه نمودی، که رد شدی، افسوس

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مهر 23, 1399

    درود بر شما استاد خادمیان عزیز

    زیبا ست

    عالی سرودید

    لذت بردم از شعر قشنگتان

    💐💐💐

    • مهر 23, 1399

      سپاسگزارم از محبت بی بدیل همیشگی شما جناب دکتر مهدی پور عزیز زنده باشی

  2. رسول رشیدی راد

    مهر 23, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  3. عظیمه ایرانپور

    مهر 24, 1399

    درود بر شما
    عالی بود
    بی نقص و دلنشین
    قلمتان سبز🌿

  4. علی معصومی

    مهر 25, 1399

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    🌿🌺🌺🌺🌺🌷🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا