🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاه عاشق

(ثبت: 215565) مهر 28, 1398 

💠 نگاه عاشق:

نوازشگر بهار تن تو است
چشم هایم،
این نگاه عاشق
مُدام باد!.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_پریسکه
@ZanaKORDistani63

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    مهر 28, 1398

    هم زیبا بود و هم نازک و لطیف…
    درود بر شما

    • سعید فلاحی

      مهر 29, 1398

      درودتان

      🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸سپاس از حضورتان👏👏👏

  2. نگاه عاشقانه به جلوه جهانی زیبا که نیمه یِ پنهان اشرف مخلوقات …..

    سلام و درودها

    استاد فلاحی ارجمند

    عشق پاک ….امید در پاکی …

    دلنمیراد

    تقدیمی : 🌸

    روی ماهی را نگاهی هر کجا
    یادی از اویی کنم ناظر به ما

    با هم اویی عاشق اویی شوم
    جلوه زیبا ، رویِ زیبایش ،نما

    ولی اله بایبوردی

    28 / 07 / 1398

    🌸🌸🌸🌷❤️🌷🌸🌸🌸

    • سعید فلاحی

      مهر 29, 1398

      درودتان استاد والامقام

      سپاس شما را بزرگوار

      🙏🙏🙏🙏🙏در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا