🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگین

(ثبت: 220589) دی 16, 1398 
نگین

 

این ، ” آنِ “پروانگی است
خیره شده چشم جهان
به تو ، فقط!
در قاب نمی گنجی و نمی گنجد
اینهمه نگاه معرفت
ستاره سرخ چشمانم
تیغ خورشیدی
آبدیده و پر گهر
کوه شرفم !
ای سردار پر هنر!
تو نگین سلیمانی برای ما
با ما بمان
ستاره ی سرخ آسمان
شب غم به تو می شکند
خورشید
از آغوشت بما می رسد
تو لبخند سرخ صبحی
با هزاران هنر در نگین معرفت
با ما بمان
ای ملتم
تو تاب آفتابی بر هر تاریکی و غمم
بتاب به برم بتاب
ای کوه صبر و صولت و ثمرم
ستارها بر دوشت کمست
تاج سرداریم!
تو زنده ی عشقی پژواک سترگ کوهستان دلم
تو خواهی ماند بانگ عشق دوّار بلند
با ما بمان
کهکشانیم ، آسمانیم
ملتم ، ملتم!
قاسمم! ، قاصمم!
تو هُد هُد هدایتمان
سلیمانم ، باش!
به اوج اینهمه پرواز

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود

    ای سردار پر هنر!
    تو نگین سلیمانی برای ما

    یاد و خاطرات مردان هنر گرامی باد :

    مردان هنرمند نپيچند سر از كار
    گرد آمده سرماية اهل هنر از كار

    دست مریزاد استاد

    تقدیمی : 🌹

    با سلیمان هُدهُدی را یاد آر
    صلح گیتی شد پیلمد ای نگار

    قدرت ایمان را ببین از کردگار
    بینِ هر یک ملّتی صلح آشکار

    ولی اله بایبوردی

    16 / 10 / 1398

    🌺🌺🌺🌹🌺🌺🌺

  2. جواد مهدی پور

    دی 16, 1398

    درود بر شما استاد رشنو گرامی

    مأجور باشد

    شهادت شهید گویای حقانیت او ست

    💐💐💐

  3. طارق خراسانی

    دی 16, 1398

    با ما بمان
    ستاره ی سرخ آسمان
    شب غم به تو می شکند
    خورشید
    از آغوشت بما می رسد
    تو لبخند سرخ صبحی
    با هزاران هنر در نگین معرفت

    سلام و درود بر بزرگمرد شعر پاک

    ایشان چهل سال یا استکبار جنگید و پیروز تمام میادین نبرد بود داعش با همت والای او محو و نابود گردید و شهادت او هم خود نوعی مبارزه با ستمکاران بود و همه دیدیم در این سه روز اخیر چگونه مردم را در مقابل استکبار متحد کرد.

    ضمن تسلیت به آن استاد گرانمهر سلامتی و سعادت شما را از خداوند متعال خواستارم 🌿🙏🌿

  4. 🌹🌹🌹🌹

  5. 🌿💐💐💐💐💐🌿

  6. سلام و احترام، فرهیخته ی گرانقدر، جناب اکبر رشنو

    در سومین کارگاه شعر پاک، منتظر حضور شما بزرگوار هستیم. امیدواریم از ارسال شعر(ها) و بیان نظرات سازنده ی شما بهره مند گردیم. با سپاس فراوان
    http://sherepaak.com/218876/کارگاه-سوم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا