🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیست اصلن بین ایات عجیبش فاصله

(ثبت: 5678) اسفند 21, 1396 

خطّ ممتد  در میانِ  راه ، یعنی   تفرقه
   نظم هستی  را دو گونه ماه ،یعنی تفرقه
  واقعیت یا حقیقت ، برکسی پوشیده نیست
    رویِ   یک پرچم دو تا الله یعنی تفرقه
 
 
 
 
 
یک غزل دارم که می باشد ردیفش فاصله
 بین ما  انداخت روزی بوی سیبش فاصله
  می شود بر گردی و.عمری آغوشش کشی
  نیست ا صلن بین  آیات   عجیبش فاصله
 

دو بیتی

سپاهی خسته صف بسته به کوی ت
جهانی تشنه ی آب وضوی ت
 فقط یک قطره از جام تو کافی ست
به حق ساقی  آب سبوی ت
 
 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):