🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیشتر

(ثبت: 260986) خرداد 26, 1402 

 

آنچه میخواهم تو هستی بلکه حتی بیشتر
هرچه خویشم خویش را با من تو هستی خویش تر

گفته بودی در ازل با مهر تو گشتم عجین
دل گواهی می دهد برمن که حتی پیش تر

اغنیا در نزد من جمعی فقیرانند و بس
گرچه بی تو نیست ازمن در جهان درویش تر

مهربانم ، مهربانی ، مهربانی کیش ماست
از من و تو نیست در هردو جهان همکیش تر

اخم تو حتی به شوخی هم دلم را خون کند
گرچه مهرت میکند دل را ازآن هم ریش تر

هر کس از حسنت سخن گوید عذابم میدهد
بر دل من میزنند اهل دو عالم نیشتر

مهدی شریفی زاده

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):