🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیشکر می خواهم

(ثبت: 3900) اردیبهشت 1, 1396 
نیشکر می خواهم

بال و پر می خواهم

یک هم آواز  ِ  سفر می خواهم

از شراب  ِ کهنه ای  بوسه ی تَر می خواهم

همدلی  همره  و مشتاق  ِ در و دشت  و کمر می خواهم

عقده ای مانده  به جا ،  از سفری  در دل  ِ  محراب  ِ غمی می ترسم

مرد  ِ میدان  ِ  غزلهای  عسل  ،  مرد  ِ خطر می خواهم

آتشی  شعله ور از  سوز  ِ جگر می خواهم

سجده ی  اشک  ِ سحر می خواهم

نیشکر می خواهم 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 2, 1396

    درود بر استاد گرامی بانو خیاط پیشه ی مهربان

    عالی ست

    بهره می برم از اشعار نابتان

    زنده باشید

  2. مسعود رستمزاد

    اردیبهشت 2, 1396

    درود

    لذت بردم عالی بود

  3. مهران اسدپور

    اردیبهشت 2, 1396

    درودها بانو …

    دستمریزاد…

  4. علیرضا حکیم

    اردیبهشت 3, 1396

    درود بانو گرامی

    شعر زیباییست

    اگر ممکن است کمی در مورد قالب شعرتون جهت آگاهی توضیح دهید

    با تشکر

  5. مهدی صادقی مود

    اردیبهشت 3, 1396

    سلام

    قشنگ بود

  6. طارق خراسانی

    اردیبهشت 4, 1396

    سلام و درود

    فکر نمی کنم کسی تا به حال زلالی به این زیبایی سروده باشد

    الحق  مقام ملکه شعر حق شماست.

    در ÷ناه خدا شاد زی

  7. حسن گائینی

    اردیبهشت 5, 1396

    درود ها مهر آفرین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا