🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور در هاشور ۱۰۱

(ثبت: 238645) اردیبهشت 15, 1400 

 

دیوار‌های اتاق،
خسته از پنجره‌های کاذب!
*
به ظهور دستی رهایی بخش
نشسته‌ام،
تا،،،
به تلنگری بگشاید پنجره را
شاید؛
هوایی تازه کند’
–اتاق غمباد کرده‌ام!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. کبری محمدی

    اردیبهشت 15, 1400

    سلام
    عالی بود
    سپاس
    🌿🍃🌿🍃🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا