🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور در هاشور ۱۰۵

(ثبت: 238649) اردیبهشت 19, 1400 

 

آوردگاهم،
سطر سطر دفترِ من است!
وَ؛
از قلمم،
گلوله‌هایی می‌روید که،،،
هیچ توپ و تفنگی شلیک نکرده‌ست اما،
چرا
بیدادگاه‌ها
در وحشت‌اند!؟

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 19, 1400

    سلام

    درودتان

    در پناه خدا 🍃👏👏👏👏🌿

    • سعید فلاحی

      اردیبهشت 19, 1400

      سلام و ادب استاد جان…

      ممنونم از شما

  2. کبری محمدی

    اردیبهشت 19, 1400

    سلام
    عالی سرودید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • سعید فلاحی

      اردیبهشت 24, 1400

      سلام

      ممنونم

      🙏🙏🙏🍃در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا