🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور در هاشور ۱۱۱

(ثبت: 239409) خرداد 7, 1400 

 

دلم،،،
برایت خیلی تنگ می‌شود…
ناخود آگاه،
شماره‌ات را می‌گیرم اما،
هیچ وقت جواب نمی‌دهی!

نمی‌دانم،،،
نمی‌دانم’
شاید پیش خدا
تلفن را پاسخ دادن،
–قدغن باشد!؟

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    خرداد 7, 1400

    🌺💐🌺💐🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا