🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هان!

(ثبت: 215272) مهر 2, 1398 

هی !
می غلطی در غلط پشت غلط
اینهمه شیب تند
بربناگوشت
لب می گزد…
وای
چقدر وهم
به عقل
هی لگد می زند…
هذیان می بافد بر لبت
چند؟
بی آیینگی آیین در تو می شکند
کاش!
دیو خود در دیگ آب تماشا می کردی…
تا هزار خرناس هیولا
ببینی در اضطراب آب

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مهر 2, 1398

    درود بر شما 💐

    • اکبر رشنو

      مهر 4, 1398

      درودها
      وخوشامد دوست ارجمندم

      حضورتون مایه خوشحالی و مغتنمست

      و 🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃

  2. مينا امينی

    مهر 2, 1398

    سلام استاد رشنو
    قلمتان همواره سبز
    مانا باشید و موفق💐

    • اکبر رشنو

      مهر 4, 1398

      سرکار بانو امینی

      گران ارج

      مغتنمست و مایه ی خوشحالی
      حضور و نظر ارزنده ی شما

      همیشه باشید
      بهمهر و نیکویی های خداوندعزیز
      🌺🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🌸

  3. طوبی لمن شغله عیوبه عن عیوب الناس
    آفرین

    • اکبر رشنو

      مهر 4, 1398

      درودها

      برادر ارجمندم

      سپاس از حضورتون مایه خوش دلیست

      نگاه خوب و ارزنده یتان

      انشالله باشید به نیکویی و مهر
      و 💐💐💐💐💐🍃🍃🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا