🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هجر شب

(ثبت: 213403) شهریور 5, 1398 

– هجر شب:
دریغا هجـــر شب تقدیر ما بود
به عالم نقش غم تصویر ما بود
دمی آرام نگیرد قلب خسته ی ما
که عاشق بودنش تقصیر ما بود

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    شهریور 5, 1398

    سلام استاد فلاحی ارجمند

    مفاعیلن مفاعیلن فعولن

    جسارت نباشد ….

    مصرع سوم را از لحاظ وزن بررسی ….

    دست مریزاد

    🌸🌸🌺🌸🌸

    • سعید فلاحی

      شهریور 11, 1398

      درود بی پایان

      صد درصد درست فرمودید
      پوزش میطلبم

      چون این اشعار بداهه اند و ویرایش نشده بود

      معذرت

  2. محمدعلی رضاپور

    شهریور 5, 1398

    درود
    خوشحال ام که شعر موزون می سرایید.
    نیک است. درباره ی مصراع سوم، با جناب بایبوردی همعقیده ام.🙏

    • محمدعلی رضاپور

      شهریور 5, 1398

      و اصلا مگر ممکن است شعر فارسی، بی وزن باشد و چیز بی وزنی را شعر بنامیم؟!
      بر فرض هم که بشود، شعر بی وزن داشته باشیم، حتما آن شعر، درصد قابل توجهی از زیبایی شعری یعنی وزن را نخواهد داشت.🙏

      • سعید فلاحی

        شهریور 11, 1398

        درود

        سپاس ارجمند

        🌹🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا