🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هر که عاشق شود نمی میرد

(ثبت: 253931) آذر 23, 1401 

 

نه من، آن شب خدا تو را بوئید
نه دلم، آسمان تو را پوئید

از دلِ باغِ سبزِ دستانت
لحظه لحظه ستاره می روئید

تو نبودی که جان من آمد
رَدِ پایت مُدام می جوئید

در فراقِ نگاهِ تو آرام
دل غریبانه یک نفس موئید

پیرِ دانای خشتمالی گفت [1]
از خرافات ذهنِ خود شوئید

هر که عاشق شود نمی میرد
این سخن را به عاشقان گوئید

 

[1] . منظور زنده یاد حیدر یغما، شاعر خشتمال نیشابوری می باشد.

 

 

 

نظرها 13 
  1. درود بر شما بسیار عالی👌👌👌🌹

    • طارق خراسانی

      آذر 23, 1401

      سلام و درود بر جناب نادری گرانمهر

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  2. علی معصومی

    آذر 23, 1401

    درود حضرت استاد
    حناب طارق خراسانی
    ♡♡♡
    با تو لبریز واژه شوقم
    با تو صد چشمه شعر می نوشم
    مطلع نابی از غزل هستی
    با تو مثل بهار می جوشم
    ✍بداهه

    • طارق خراسانی

      آذر 23, 1401

      سلام بر شاعر گرانقدر خراسان
      حضرت استاد معصومی عزیز

      سپاس از مهر نگاه و بداهه ی زیبای تان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  3. رضا محمدصالحی

    آذر 23, 1401

    سلام و عرض ارادت حضرت دوست

    بسیار عالی

    دست مریزاد 🌷🌷🌷

    • طارق خراسانی

      آذر 23, 1401

      سلام و دزود بر استاد گرانمهرم

      سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  4. جواد مهدی پور

    آذر 23, 1401

    تو نبودی که جان من آمد
    رَدِ پایت مُدام می جوئید

    در فراقِ نگاهِ تو آرام
    دل غریبانه یک نفس موئید

    💐🌿🙏👏👏👏👏👏

    درود و سلام محضر استاد طارق ارجمند

    خوشحالم که توفیق خونش آثار پاکتان را دارم

    چند روز تشریف نداشتید دلتنگتان بودم

    خوشحالم که هستید

    زنده باشید به مهر

    درود هااا

    💐❤️❤️❤️❤️🌹🙏🙏🙏🙏

    • طارق خراسانی

      آذر 23, 1401

      سلام بر عزیز جانم
      حضرت استاد مهدی پور گرامی
      درگیر کارهای اداری در بیمارستان و بیمه بودم و برای انجامش می بایست به شهرستان محل حادثه سفر می کردم .
      سپاس از مهر و گرمای حضورتان
      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  5. مسعود مدهوش

    آذر 23, 1401

    درود بر استاد خراسانی پر مهر🌹🌱☘️

    ارزوی بهبودی کامل دارم،شعر زیبا و استادانه ای خواندم لذت بردم،پایا بمانید🌹☘️🌱🌾🌿

    • طارق خراسانی

      آذر 23, 1401

      سلام دکتر عزیز

      سپاس از دعای خیر و مهر حضورتان

      در پناه خدا شادزی🌿🙏🌹🌿

  6. طلعت خیاط پیشه

    آذر 23, 1401

    احسنت استاد طارق ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید
    👏👏👏💐💐💐🌿

  7. صفا یغمایی

    آذر 23, 1401

    درودبرشما استادتوانا جناب اقای طارق
    عزیز .ازغزل زیبایتان بهره بردم .
    زیباودلنشین بود .خداوندروح یغمای نیشابوری را قرین رحمت واسعه‌ی خود
    گرداند.
    موفق وسربلندباشید.
    🌺🌺🌺

  8. هر که عاشق شود نمی میرد
    این سخن را به عاشقان گوئید

    👏👏👏🙏🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا