🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هلال روی ماه تو

(ثبت: 4346) تیر 4, 1396 
هلال روی ماه تو

1- هلال ???? روی ماه تو
به صدها عید می ارزد
ز درد دوری ات هردم
دلم ❤️ چون بید میلرزد

**************

2-

تو را هربار می بینم
نماز عید می‌خوانم

ولی مردم به دنبال
هلال ماه ???? شوّالند

************

3-همه دنبال ماهند و من اینجا مهر تو دارم
میان دفتر قلبم دوباره شعر میکارم

پ.ن: عزیزان مهربان، عیدتان فرخنده لبانتان پرخنده????♥️????
نماز روزه هاتون قبول درگاه پروردگار♥

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):