🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همراهی

(ثبت: 228303) تیر 4, 1399 
همراهی

 

می‌دانم
–خوب می دانم…
ردیفی پاییز؛
از سر دلتنگی‌هایم
دست بر نمی‌دارد.
شاید،،،
انبوهی ی برگ‌های زرد
–علیرغمِ تازیانه ی توفان–
تنِ عریان شهر را پوشانده اند؟
کاش؛
فهمیده باشی،،،
دلواپسی هایم را که
دست ،
تکان می‌دهی!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا