🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همصدایی

(ثبت: 2856) آذر 3, 1395 

همصدایی
بیا از دل برانیم این جدایی
ز بنیان بر کنیم این بی وفابی

چو گنجشکان برای هم بخوانیم
سرود عشق را با همصدایی
علیرضا حکیم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 4, 1395

    سلام و درود بر  استادحکیم عزیز

    زیبا سرایی هنر شماست

    در پناه خدا

    • علیرضا حکیم

      آذر 4, 1395

      درود ها جناب استاد طارق گرامی

      سپاسگزارم از حضورمهر آمیزتان

      موفق باشید

  2. درود استاد

    بسیار زیبا و دلنشین

    اگر امکان دارد بی وفایی را که اشتباه تایپی دارد اصلاح فرمائید سپاس بی نهایت

    • علیرضا حکیم

      آذر 4, 1395

      درود بانو عزیز

      سپاسگزارم از حضورتان

      موفق باشید

  3. درود بر شما

    بسیار زیباست

    • علیرضا حکیم

      آذر 4, 1395

      درودها بر شما بانو گرامی

      سپاسگزارم از حضور سبزتان

      موفق شد

  4. به به

    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا