🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همه خوابند 3

(ثبت: 268152) اسفند 20, 1402 

 

اینهمه تاخیر در اجرای دین
اینهمه تعدیل در حکم یقین
پوشش اغماض بر افسادها
خواب راحت در دل اغیارها

تقدیم به قاضیان و اختلاسگران چای دبش خور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا