🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاش می شد

(ثبت: 269013) اردیبهشت 6, 1403 

 

کاش می شد یک شهید از حال خود حرفی زند

کاش می شد از حضور و دیده اش , شرحی زند

کاش می شد بر کویر ذهن ما برقی زند

کاش می شد بر سیاهی های ما رنگی زند

کاش می شد بر کشاکش های ما دستی زند

کاش بر ما از طراوتهای خود عطری زند

کاش می شد بر غبار جاده ها آبی زند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا