🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همیشه

(ثبت: 219144) بهمن 22, 1398 

 

❆ #همیشه:
(به پدرم)

ای آفتاب همیشه!
بر سر زندگی ام
سایه ات همیشه باد

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    بهمن 22, 1398

    سلام و درود

    سایه مهری مستدام باد

    سپاس از اشتراک گذاری

    تقدیمی : 🌿

    آفتاب ،ای آفتاب ای آفتاب
    کم میادا سایه مهرت بازتاب

    روی خلقی بازتابی سایه مهر
    جان به کف ایثار جانش را چه ناب

    ولی اله بایبوردی

    22 / 11 / 1398

    🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا