🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همیشگی

(ثبت: 261807) تیر 21, 1402 

با هر مسیرِ رو به خانه
می‌خوانمت مثل ترانه
ای عشق پاک و جاودانه!
هر روز هرجا بی‌بهانه،
من دوستت‌دارم همیشه!

ای فصل سبز ماجرایم!
گل داده از عشقت هوایم
با من بمان با من برایم
خانم خوب شعرهایم!
من دوستت‌دارم همیشه !

با عطر یاس و بوی باران
از ابتدای هر خیابان
تا کوچه‌های شهر کاشان!
هرگز نخواهم شد پشیمان,
من دوستت‌دارم همیشه!

بی‌ عشق دنیا گور غم‌هاست
پایان خشکی نبض دریاست
تا از تمام هرچه زیباست
یک با‌ تو‌ بودن را دلم خواست
من دوستت‌دارم همیشه

این شعر را وقتی بخوانی
محبوب من باید بدانی
تنها تو تنها می‌توانی
در قلب این شاعر بمانی
تا دوستت‌دارم همیشه
تا دوستت‌دارم همیشه
تا دوستت‌دارم همیشه
تا دوستت‌دارم همیشه

شاعر: سیامک عشقعلی
____________________________
• صفحه‌ی اینستاگرام: @siamakeshghali1
• کانال تلگرام: @siamakeshghali2

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 21, 1402

    من دوستت دارم همیشه
    سلام و درود تان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا