🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هنوز

(ثبت: 244118) دی 14, 1400 

 

روزها رفت و روزگار گذشت
و خیالات بی شمار گذشت
عمر در شهر انتظار گذشت
و امید قرار مانده هنوز.

 

 

 

 

نظرها 20 
  1. سلام و عرض ادب
    بسیار زیبا
    درود

  2. فریبا نوری

    دی 14, 1400

    عمر در شهر انتظار گذشت
    و امید قرار مانده هنوز.
    درود🌷🍃🌷

  3. صفا یغمایی

    دی 14, 1400

    وخیالات بی شمار گذشت….
    افرین زیبا بود
    درود برشما
    موفق باشیدجناب رضاپور

  4. خسرو فیضی

    دی 14, 1400

    . درودها نثارتان 🌺
    . چه خیال ها نکردم و چه قرارها که نماند!!!
    . چه نگاه ها که نکرده جز سوختن برایم نماند
    . استاد گرامی لطفی و گذشتی و اغماضی که این شعر مرا سروش بدانی . . چه می شود ؟؟؟ آقا . . بلد نیستمممم . . یه رحمی 😂😂😂
    . روزگارت خوش و شادمان باد 🌺🌿🌹🌿🌺

    • درودها نثارتان و فراوان سپاس،
      هرچه از دوست رسد، نیکوست.
      مرام تان عشق است.

      🌿🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌹❤️🙏

  5. طارق خراسانی

    دی 14, 1400

    سلام

    واقعا زیباست
    این سروش، سروش است
    استادانه و عالی
    آغاز و انجامش عالی بود

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹❤️🌿

    • سلام و درود و فراوان سپاس
      🌿🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌿🌿🌿🌿🌿❤️🙏

  6. هادی همتی

    دی 14, 1400

    سلام و دروود
    سروش زیبایی است🌺🌺🌺🌺

  7. درودتان جناب رضاپور
    بهروز باشید گرامی

  8. نسرین حسینی

    دی 14, 1400

    سروش زیبایی بود جناب رضاپور گرانقدر

    درودها برشما 🌺🌺❤❤❤

    • درود ها و سپاس ها یتان
      سرکار خانم حسینی گرانقدر 🌺🌷🌺🌺🌺🌿🌿🌿❤️🙏

  9. سیاوش آزاد

    دی 15, 1400

    سلام به امید ظهور حضرت

  10. محمد عالمی

    دی 15, 1400

    درودها جناب رضا پور عزیز
    بسیار مایلم سروش بسرایم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا