🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هه‌ر کوردم

(ثبت: 236997) فروردین 2, 1400 

 

له باشوور،
یا باکوور!
له رۆژهه‌ڵات،
یا رۆژاوا!

نازانم له‌کوێ دەمرم!
چەند دەژیم؟!
چه‌نده ژانم؟!

بەڵام هەر دەڵێم،
هه‌ر بزانه،
هه‌ر کوردم وُ
هه‌ر کورد ده‌بم.

🔄 برگردان:

در جنوب
یا شمال
در شرق
یا غرب
نمی‌دانم در کجا می‌میرم
چقدر زندگی می‌کنم؟
چقدر درد خواهم داشت؟
اما همیشه می‌گویم
و بدانید
همیشه کوردم و
همیشه کورد می‌مانم.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    فروردین 4, 1400

    🌷🌻🌷🌻🌷🌻🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا