🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هیسسسسس…

(ثبت: 382) آذر 27, 1394 
هیسسسسس…

بعدی چندی که برگشتم با یه بداهه نصفه و نیمه امدم…

در من ببخشید عزیزان…

حلقه رو از دست چپم در بیار

بگو میدونم که همش دروغه

دل به کسی ندادی و نمیدی

ببخش فقط،یه کم سرم شلوغه

.

.

.

دلم که از خدا میگیرد

به خودم پناه میبرم…!

خودم که میتواند پناه هزار زن دلشکسته باشد 

وگاه میگویم: شاید این شاعری چوب مادرم حواست که میخورم

چوب گناهــــــــــــــــی به بزرگـــــــــــــــــــــــیِ دلش و…..زنانگـــــــــــــی….