🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 واقعه

(ثبت: 246537) فروردین 8, 1401 
واقعه

 

همان هنگام
که هم آواز بیکران شدم
خدایم را سرودم
و خود را درخشیدم
من در آغوش کشیدم
یکی را که یکی نبود
دست در زلف شب بی آخر
رقص بر گنبد مینا

نمازی اینچنین در محراب دل
بهشت دیگری را سراغ نمی گیرم
نفس در نفس ابدیت
فنا را فریادی بر خواهم آورد
و عشق را به جان خواهم نوشید
بخت اگر یار شود
تا سحر
نفیر انا الحق
از این گور چندین ساله
طنین انداز خواهد شد

امیر جلالی

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. سیاوش آزاد

    فروردین 8, 1401

    سلام طیب الله
    بخت اگر یار شود را شاعران بیان نموده اند

    بخت اگر یار شود باز جوان می‌گردم

    یار اگر آشنا شود چه شود
    بخت اگر یار ما شود چه شود

    بخت اگر یار شود یار هم از ما باشد

    و …

    • امیر جلالی

      فروردین 9, 1401

      جناب آزاد ، دوست محترم از حضور و همراهی شما سپاسگزارم و درود بر شما

  2. فریبا نوری

    فروردین 8, 1401

    همان هنگام
    که هم آواز بیکران شدم
    خدایم را سرودم
    و خود را درخشیدم
    من در آغوش کشیدم
    یکی را که یکی نبود
    دست در زلف شب بی آخر
    رقص بر گنبد مینا

    درودهای بسیار جناب جلالی گرانقدر
    بسیار زیبا
    خاصه این بند آغازین که خود شعری است تمام، بندی درخشان است
    🌹👏🍃👏🌹

    • امیر جلالی

      فروردین 9, 1401

      سرکار خانم نوری همراه گرامی و صاحب قلم ، از حضور ارزشمندتان بی نهایت سپاسگزارم و همراه با آرزوی بهترین ایام و نگاه مهر خداوند برای شما درود بر شما

  3. خشایار حسامی

    فروردین 8, 1401

    من در آغوش کشیدم
    یکی را که یکی نبود
    دست در زلف شب بی آخر

    👏🌸👏

    • امیر جلالی

      فروردین 9, 1401

      جناب حسامی ارجمند ، از همراهی شما سپاسگزارم و درود بر شما

  4. محمد حسنی

    فروردین 8, 1401

    هم آواز بی کران شدم
    خدا را سرودم

    🙏🌹

    • امیر جلالی

      فروردین 9, 1401

      جناب حسنی گرامی از همراهی شما سپاسگزارم و درود بر شما

  5. فروردین 9, 1401

    از چشم‌های تو که نگاه می‌کنم
    خدا
    فاش‌تر لبخند می‌زند
    و عشق
    کودکی خود را
    در میان زنبق‌ها
    به یاد می‌آورد

    از چشم‌های تو که نگاه می‌کنم
    دلتنگی
    تعبیر دیگر ایمان است
    و نسیمی در آبی‌های دوردست
    با نام‌های کوچک ما
    می‌رقصد
    .
    .
    درود ها شاعر🌹

    • امیر جلالی

      فروردین 14, 1401

      آنچه خواندم بسیار زیبا و دلنشین بود و حال و هوایی دیگر داشت. بهره بردم ، سپاس از حضور و همراهیتان و درود بر شما

  6. عالی👏سپاس از حضورتان

    • امیر جلالی

      فروردین 14, 1401

      سرکار خانم ایزد سرشت از حضور و همراهی ارزشمندتان بسیار سپاس و درود بر شما

  7. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 15, 1401

    سلام و درود استاد جلالی
    بسیار زیباست
    شادکام باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • امیر جلالی

      فروردین 15, 1401

      با تقدیم ادب و احترام و سپاس از همراهی ارزشمندتان . درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا