🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وحید

(ثبت: 236279) بهمن 23, 1399 
وحید

 

هر ترنمم
اگر
در وصف تو نباشد
الکنم
هر مثنوی در شرح تک واژه ات
ابترست
تو طوق تمنای عشقی
برگردن و گلو بند لحظه

✍# اکبررشنو
چکاد

 

 

 

 

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 23, 1399

    سلام و درود بر شیوایی کلامتان استاد
    پایدار و برقرار باشید
    🙏🌷🌸🌺💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا