🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وسوسه

(ثبت: 214343) شهریور 12, 1398 

جهان پشت سرم می ماند
از اتفاقاتی که نیفتاده
صداهایی که نشنیده‌ام
من
پر از وسوسه‌ام
چیدن این همه سیب
خواندن این همه شعر
رفتن روی طناب
بدون این که بیافتم
بدون این که بترسم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    شهریور 12, 1398

    زیباااا ست

    عالی سرودید بانو نوری گرامی

    درود بر شما

    💐

  2. مينا امينی

    شهریور 12, 1398

    درود مهربانوی جان

    مانا باشید به مهر
    💐💐❤️💐💐

  3. محمد ترکمان(پژواره)

    شهریور 12, 1398

    جهان پشت سرم
    می ماند
    از اتفاقاتِ نیفتاده
    صداهای نا شنیده‌

    … درود بانو
    پوزش بابت تغییراتی چند

  4. طارق خراسانی

    شهریور 12, 1398

    سلام

    جهان پشت سرم می ماند
    از اتفاقاتی که نیفتاده

    فراتر از زمان پرواز کردن

    عالی ست

    در پناه حق🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا