🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وقار رفته

(ثبت: 213158) مرداد 17, 1398 

فقط تاریخ می داند، وقار رفته یعنی چه
در این درماندگی‌ها، اقتدار رفته یعنی چه

مَبَر این‌ گونه با خواری، تو ای بی‌بُتّه نامم را
که شک دارم بدانی، اعتبار رفته یعنی چه

نگاهم می‌ کنی، اما نمی‌ خوانی نگاهم را
ز یارش مانده می‌فهمد، نگار رفته یعنی چه

مرا محروم و دل را، بی‌قرار دیدنش کردند
که در تبعید دانی، اختیار رفته یعنی چه

به آشوبم مکش، در انتظار بی سرانجامش
که قلبی منتظر داند، قرار رفته یعنی چه

بمن یادآوری های تو ای گلچهره دشوارست
زمستان‌خورده می‌داند، بهار رفته یعنی چه

بهر جا می‌روم، با خاطراتت سخت درگیرم
دلی جامانده داند، یادگار رفته یعنی چه

به آسانی زمان را می‌کُشی، ای پیر دیواری!
که زندانی بداند، روزگار رفته یعنی چه

کجایی‌ تو! که حتی حالی از قلبم نمیپرسی
کسی مانند من داند، که یار رفته یعنی چه

علی سلطانی‌‌نژاد
تیرماه_ ۹۸

 

 

 

 

نظرها
  1. مرداد 17, 1398

    باسلام و درود
    زیبا بود
    🌹🌹🌹🌹

  2. مرداد 17, 1398

    شادکام باشید

  3. سلام و درودتان باد بزرگوار

    بسیار زیبا سرودید

    خداوند یارتان باد

    🌿💐🌺🌺🌺💐🌿

  4. طارق خراسانی

    مرداد 19, 1398

    سلام و درود

    لذت بردم

    در. پناه خدا

    🌿👏👏👏👏👏👌🌿

  5. سميع الله صديقي

    مرداد 22, 1401

    بسيار عالي سرودي هم شهري

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا