🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 و سلامم همه آن

(ثبت: 237333) فروردین 2, 1400 

 

چشم تو دیده اگر خدمت جامی کردم
وصف گیسوی تو شد، فکر کلامی کردم

تا که شیرین شود ایام، در آغاز بهار
من به کندوی لبان تو، سلامی کردم

»
دلِ فروردینم
به تو ای دوست
سلامی دارد
شاد زی، شاد
که جز این ،
به خداوند نی ارزد عالم
روزهایت همه نوروز
بهاری،
پُرِ آوازِ قناری
دلت آرام
وجودِ گلِ زیبای خدایم
سالم
و من از دور
دعایم همه این
و سلامم
همه آن…

یکم فروردین 1400

 

 

 

 

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 2, 1400

    سلام و درود استاد
    بسیار زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    نوروزتان پیروز و هر روزتان نوروز
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      فروردین 2, 1400

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضورتان
      سال نو مبارک
      در پناه خدا
      🌿🙏❤️🙏🌿

  2. علی معصومی

    فروردین 2, 1400

    “مرا خیال تو خود بی خیال عالم کرد…”
    طارق خراسانی
    ◇◇◇
    لحظه ای دیدمت و حُسن ختامی کردم
    سرخوش از دیدن تو عمر تمامی کردم

    باده ای را که ز دستم نگرفتی ای جان
    خون دل بود که از دیده به جامی کردم
    ◇◇◇
    این روزها بهانه گل می کنم ولی
    چشم انتظاری ما هم حکایتی است…
    ◇◇◇
    بهار نوش جانت
    حضرت استاد🍃🌹

    • طارق خراسانی

      فروردین 2, 1400

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضور و لطف بسیارتان

      سال نو مبارک

      در پناه خدا
      🌿🙏❤️🙏🌿

  3. کبری محمدی

    فروردین 2, 1400

    سلام
    بسیار زیبا قلم زدید
    لحظه هایتان سرشار از آرامش و شادی
    پاینده باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • طارق خراسانی

      فروردین 3, 1400

      سلام و درود

      سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه خدا روزگار بروفق مرادتان باد 🌿🙏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا