🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 يك نفر بيدار است…

(ثبت: 230815) شهریور 1, 1399 

 

یک نفر می بیند
ابرِ پنهان شده در آبی لبخندم را
يك نفر مى فهمد
داغ کتمان شده در قلبِ دماوندم را

يك نفر وقت تگرگ
خبر از اطلسى تردِ دلم مى گيرد
دستش از گونه ى باران زده ام
نمِ غم مى گيرد

خانه اش بى ديوار
آستانش آبیست
بزم یلدایی بی مهری اگر بر پا شد
سفره ى عاطفه اش مهتابیست

یک نفر می شنود
خنده ى گل، وسط آتشِ افروخته را
روشنی می بخشد
دل كنعانىِ هر چشم به در دوخته را

پرده ی موذی انکار اگر بگذارد
پشت هر پنجره آغوش نگاهش باز است
پیش او جاذبه ها نامفهوم
دیدنش پرواز است

يك نفر مى داند
زيرِ پيراهن ابريشمى ام آسترى از خار است
بخت اگر رفت به خواب
در سیاهِ شب تنهایی ها
یک نفر بیدار است…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 1, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. فریبا نوری

    شهریور 1, 1399

    یک نفر می شنود
    خنده ى گل، وسط آتشِ افروخته را

    درودها غزل آرامش عزیز

    در سیاهِ شب تنهایی ها
    یک نفر بیدار است…

    🌹🌹🌹🌹

  3. علی معصومی

    شهریور 1, 1399

    ورود بر شما ارجمند
    🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹
    ◇◇◇
    در پناه خدا

  4. سپیده طالبی

    شهریور 1, 1399

    بسیار زیباست

    چون همیشه خواندم و لذت بردم استاد بانوی گرامیم🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا