🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاکترین روح آشنا ( پدرم )

(ثبت: 244434) دی 25, 1400 

 

تو را همواره می بينم
تو را چون عشق می چينم
ز جامت جرعه می نوشم
ز باغت خنده می چينم
هميشه در د لم جاری
تو را چون رود می بينم
زلال پهنه ی دريا
تو را آئينه می بينم
تو از آبشخور هستی
ز می همواره چون مستی
نسيم پهنه ی دريا
تو از طوفان همی رستی
نوای گرم عيسی وار
به جانم روح پيوستی
نگاهت عمق بينش بود
کلامت پر ز دانش بود
نفسهای تو از ايمان
درون دست تو گُل بود
هميشه روح تو در عرش
اگرجسمت به زندان بود
مقامِ حق تو اعلا
نياز تو کمی نان بود
ز رنگارنگ دنیا را
فقط یک کلبه ات بس بود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. روحش شاد

  2. 🌷🌷🌷

  3. سلام
    درود برشما فرهیخته والاگوهر
    عااالی💐🍀🌺👏🏻👏🏻

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا