🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پایانِ معکوسِ لاکشمی

(ثبت: 253632) آذر 11, 1401 
پایانِ معکوسِ لاکشمی

 

تصویرت،
رویِ زانویِ بوم خوابیده
مِثلِ قطاری که رویِ ریل
می‌رسد به آرامش!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ