🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییز

(ثبت: 219221) اسفند 13, 1398 

 

❆ #پاییز:

آی دخترک پاییز
نبودنم برایت آنقدر آسان شده است
که هیچ نمی پرسی
چرا چشمانم
پاییزِ بارانی است

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 13, 1398

    چشمان بارانی پاییزی

    سلام

    استاد ارجمند جناب فلاحی عزیز

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🍃

    به چشمانم نگاهی کن ببینی
    گلی ، از باغِ چشمانم بچینی

    بهاری چشم را بینی ، خزانی
    خزانی گل بچینی از دو عینی

    ولی اله بایبوردی

    13 / 12 / 1398

    🌈🌈🌈🌈🌈💐🌈🌈🌈🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا