🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییز

(ثبت: 219225) اسفند 17, 1398 

 

❆ #پاییز:

پاییز پر از دلتنگی است
با خش‌خش برگ‌های کنار جاده
ترکیده دل انار‌های سرخ
و خرمالوی روی درخت
که تا آخر پاییز منتظر است

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 17, 1398

    دلتنگی چرا ؟؟؟؟

    استاد فرهیخته

    خواهد آمد…

    هر چند چشم انتظار…

    فرخنده زاد روز مؤلای متّقیان گرامی باد

    تقدیمی : 🌸

    زمین افتاده برگی را تماشا
    فنایی را کنی یادی تو حالا

    گذاری روی برگی چون که پایی
    چه ؟فریادی کشد ، در زیر پاها

    ولی اله بایبوردی

    17 / 12 / 1398

    🌷🌷🌿💐🌿🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا