🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییز(1)

(ثبت: 7240) آذر 15, 1397 

                                                                                    

                                                                                       

                                                                     

فصل می پاشد رنگ

رنگ می بازد سبز

سبز می گردد زرد

زرد می بارد باز

باز می بینم خواب

خواب ِ رؤیاییِ فصل

نظرها
  1. درود ها بزرگوار

    وسپاس

  2. محمدعلی رضاپور

    آذر 16, 1397

  3. احسنت.

    قلمتان همواره نویسا

    • درودها همراه همیشه مهربان

      سپاس که به مهر می خوانید

      پاینده و پیروز

  4. زانا کوردستانی

    بهمن 27, 1397

    درودتان

    سروده ای زیبا خواندم
    احسنت

    موفق و موید باشید

    🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌺🌺🌺

    👏👏👏👏👏👏👏