🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پای زنی در میانست

(ثبت: 256852) اسفند 12, 1401 

 

مردی
اگر با تیشه کوه می کَنَد
مجنونی
اگر به جهان مانا می شود
دامنی اگر
خاستگاهِ خیزشی خطیر است
و
اگر این هستی گاهی گامهایش می لنگد
زنهار!!
که
پایِ زنی در میانست…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 12, 1401

    سلام بر شاعر و استاد متفکر

    اگر مردان جهان زن را بشناسند و قدر این موجود الهی و فرهیخته را بدانند ، جهان بری از جنگ و ستم و گرسنگی و فقر خواهد شد و سیاره بلا زده ی ما به بهشتی واقعی مبدل خواهد شد.

    درودتان

    در پناه خدا 🌱❤️👌👌👌👌👌👌❤️🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا